FAQs

To zwolnienie lekarskie uzyskane drogą telefoniczną, a więc bez konieczności wizyty u lekarza w przychodni. To rozwiązanie stworzone z myślą o osobach, które cenią sobie wygodę, oszczędność czasu i wysiłku, a także odpowiedzialność – w razie zachorowań mogących łatwo doprowadzić do zarażenia innych osób.

W związku z zagrożeniem epidemicznym COVID-19 jest konieczne ograniczenie wizyt stacjonarnych w przychodniach, gdy stan zdrowotny pacjenta może zagrażać innym oraz w momencie kiedy nie są do tego zdolni z powodu swojego samopoczucia. Pozwala to również efektywniej zarządzać zasobami w ochronie zdrowia, gdyż eZLA można uzyskać o dowolnej porze dnia i nocy.

Do każdego ceniącego swój czas i to niezależnie od posiadania lub nie ubezpieczenia w ramach NFZ.

Należy uiścić na niej opłatę, aby następnie móc skontaktować się z poprzez systemy teleinformatyczne z jednym z naszych lekarzy, który  w ramach teleporady wyda stosowne zalecenia, zaordynuje odpowiednie leczenie oraz wystawi eZLA.

W przypadku braku medycznych podstaw do wypisania eZLA lekarz nie będzie mógł go Państwu z oczywistych przyczyn wypisać. Gdyby wystąpiła taka sytuacja, wtedy cała należność jaką Państwo wpłaciliście zostanie zwrócona i udzielona porada lekarska będzie nieodpłatna. 100% satysfakcji lub zwrot pieniędzy. 

Państwa dane są całkowicie bezpieczne, będą przechowywane zgodnie z ustawowymi wymogami i nie zostaną nigdy wykorzystane w celach innych niż terapeutyczne.

Pracujemy 24h / 7 dni w tygodniu. Jak tylko twoja płatność zostanie przetworzona uzyskasz telekonsultację i zwolnienie.